Pilates

Jei Jūsų tikslas - harmoningas kūno vystymas, streso mažinimas, raumenų koordinacijos ir balanso gerinimas, gera savijauta ir puiki išvaizda, tuomet Pilateso užsiėmimai būtent Jums!

Šios treniruotės tinka sportuojantiems ir niekada nesportavusiems, jauniems ir vyresniems, lieknesniems ir apkūnesniems.

Pilateso sistemos esmė - giliųjų kūno raumenų lavinimas. Klasikinės fitneso treniruotės metu didžiausias krūvis tenka paviršiniams, stipriesiems raumenims, o giluminiai raumenys beveik nepasiekiami. Būtent tuo ir skiriasi Pilateso sistema nuo fitneso ar aerobikos treniruočių. Užsiėmimo metu visi judesiai atliekami plastiškai ir tolygiai. Daromas minimalus pakartojimų skaičius. Sportuojant stiprinami gilieji nugaros raumenys , kurie suteikia stuburui stabilumą. Didinamas sąnarių lankstumas bei raumenų jėga ir ištvermė, koreguojama laikysena. Šios treniruotės labai saugios, jos taikomos ir reabilitacijai po traumų. Jau po kelių užsiėmimų jausitės geriau, po keliolikos - atrodysite geriau, o po keliasdešimties - turėsite "naują" kūną!